Telefoniczny doradca klienta infolinii w branży budowlanej
Do zadań doradców należy:
- obsługa telefoniczna i mailowa zgłoszeń i zapytań klientów
- udzielanie informacji o produktach i usługach
- praca w przedziałach czasowych: 07.00-14.00 oraz 14.00-21.00 (7 dni w tygodniu) wg uzgodnionego harmonogramu
- uczestniczenie w płatnym szkoleniu trwającym 5 dni
Umiejętności jakimi powinni cechować się kandydaci:
- prowadzenie rozmów zgodnie z obowiązującą procedurą
- biegła obsługa komputera w zakresie MS Office
- cenimy osoby rzetelne, punktualne i obowiązkowe
Oferujemy:
- pracę na stanowisku Telefonicznego doradcy klienta renomowanej firmy z branży budowlanej
- długotrwałe zatrudnienie w wymiarze ½ lub całego etatu – elastyczny plan pracy
- płatne szkolenie w zakresie asortymentu produktowego i procedur postępowania
- stabilną pracę w miłej atmosferze i kameralnym zespole
- gwarantowaną stawkę godzinową wynagrodzenia
Zainteresowane osoby zapraszamy do przesłania CV na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., z dołączoną klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).